چنگال عفونت رطوبت انگشت اسلام ادرار

چنگال: عفونت رطوبت انگشت اسلام ادرار استبراء جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های مقاربتی چگونگی انجام استبراء

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود ، استیلی

    مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال امید با بیان این که این تیم جهت باخت برابر میانمار به زمین نرفته بود عنوان کرد: شکست برابر میانمار کاملا فوتبالی بود. 

    ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود ، استیلی

    استیلی: ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می شود

    عبارات مهم : برنامه

    مدیر تیم ملی فوتبال امید با بیان این که این تیم جهت باخت برابر میانمار به زمین نرفته بود عنوان کرد: شکست برابر میانمار کاملا فوتبالی بود.

    حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حواشی به وجود آمده تیم ملی فوتبال امید، عنوان کرد این تیم جهت کسب تجربه به جاکارتا سفر کرده بود و با وجود این که همه می دانستند تیم زیر ۲۱ سال به این مسابقه های می رود ولی “انتقادات ناعادلانه ای” از تیم ملی امید، کادر فنی و دست اندرکارانش انجام دادند. البته مدیر تیم ملی امید می گوید او به عنوان مدیر این تیم تمام مسئولیت ها را بر گردن می گیرد.

    در ادامه گفت وگوی ایسنا با حمید استیلی را می خوانید:

    ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود ، استیلی

    * می خواهیم ابتدا راجع به اوضاع تیم ملی امید صحبت کنیم. تیم ملی جهت کسب تجربه به جاکارتا اعزام شد ولی حواشی خاصی اطراف این تیم وجود داشت، نظرتان چیست؟

    می خواهم ابتدا از تمام بازیکنانم تقدیر و قدردانی کنم. آنها هر چه در بازی ها هر چه در توان داشتند گذاشتند و کلوب ها هم تلاششان را انجام دادند که این بازیکنان را ما در اختیار داشته باشیم. از زمانی که ما به عراق رفتیم در مجموع یک ماه و یک هفته بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند که وقت کمی بود. اگر می خواهیم نتیجه های بهتری بگیریم، باید وقت بیشتری به تیم ملی امید تخصیص داده شده است دهیم. ما قبل از اعزام به جاکارتا گفته بودیم که این مسابقه های مقدمه ای جهت حضور در مسابقه های مقدماتی المپیک خواهد بود.

    از این مساله فدراسیون فوتبال و آقای صالحی امیری به طور کامل حمایت کردند تا ما بتوانیم تجربه خوبی به دست بیاوریم. همین اتفاق هم رخ داد. قبل از اعزام به مسابقه های دو مسابقه برابر عراق انجام دادیم که باعث شد بازیکنان ما تجارب خوبی به دست بیاورند. تلاش کردیم در بازی های تدارکاتی برابر تیم های قدرتمند بازی کنیم تا ضعفمان مشخص شود. در حالی برابر عراق بازی کردیم که سن بازیکنان آنها بزرگ تر از بازیکنان ما بود. در ادامه هم یک بازی با تیم زیر ۲۳ سال چین انجام دادیم. بازیکنان ما واقعا شجاعانه بازی کردند.

    مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال امید با بیان این که این تیم جهت باخت برابر میانمار به زمین نرفته بود عنوان کرد: شکست برابر میانمار کاملا فوتبالی بود. 

    * شما می خواستید در مرحله یک هشتم نهایی به جای بازی با کره با تیم دیگری بازی کنید که همین عنوان حواشی زیادی را ایجاد کرد.

    کره تیم بسیار قدرتمندی است که حتی به مقام قهرمانی هم رسید. آنها تیم زیر ۲۳ سالشان را به این مسابقه ها آورده بودند و از سهمیه سه بازیکن بزرگسال هم استفاده می کردند. باید قبول کنیم حضور تیم ملی امید در این مسابقه ها تجربه بسیار خوبی را به بازیکنان انتقال یافته کرد. حتی آقای کرانچار در این مورد می گفتند توانستیم سه، چهار بازی بین المللی انجام دهیم. حالا هم یک وقت پنج، شش ماهه داریم که باید بازی های تدارکاتی برگزار کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل به مقدماتی المپیک برسیم. البته اگر می توانستیم شکاری و نورافکن را به این تیم اضافه کنیم خیلی بهتر می شد ولی به خاطر این که در فیفا دی نبودیم نتوانستیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

    * تیم شما زیر ۲۱ سال به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام شد که کار پسندیده ای بود ولی شکست از میانمار کام همه را تلخ کرد. اگر به عقب برگردید باز هم تیم تان به میانمار می بازد؟

    ما در برابر میانمار جهت باخت به زمین نرفته بودیم. ما تلاش کردیم به بازیکنان مهم مان استراحت بدهیم و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، استفاده کنیم. اگر برنامه ریزی بازی ها را ببینید یک روز در میان باید بازی می کردیم که این عنوان کار را واقع سخت کرده بود. شاید کشور عزیزمان ایران تنها تیمی بود که در این مسابقه ها از تمام بازیکنانش استفاده کرد.

    ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود ، استیلی

    * یعنی باخت به میانمار کاملا فوتبالی رقم خورد؟

    بله. ما فوتبالی به میانمار باختیم. حالا بروید ببینید عربستانی که در یک نیمه سه گل از کره شمالی دریافت می کند، آیا فوتبالی باخته است؟ ما نمی خواهیم تیممان را با عربستان قیاس کنیم ولی شک نکنید شکست ما برابر میانمار، فوتبالی بود.

    مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال امید با بیان این که این تیم جهت باخت برابر میانمار به زمین نرفته بود عنوان کرد: شکست برابر میانمار کاملا فوتبالی بود. 

    * پیش از اعزام تیم ملی به جاکارتا خودتان عنوان کرده بودید این تیم زیر ۲۱ سال به مسابقه ها اعزام می شود و از سهمیه سه بازیکن بزرگسال هم استفاده نمی کند. با توجه به این شرایط و این که احتمال نتیجه نگرفتن تیم زیاد بود، آینده نگری انتقاد علیه تیم ملی امید را داشتید؟

    همه از این مساله آگاه بودند. البته خیلی ها می گفتند که ما از کره می ترسیدیم. اگر ما از کره جنوبی می ترسیدیم که در شیوه بازی مان تلاش نمی کردیم از یک سوم دفاعی حریف بازی را ببندیم. در زمین خودمان می ایستادیم و دفاع می کردیم. ما رفتیم و فوتبال بازی کردیم و بازیکنمان به نام آزادی در زمین حریف به دنبال پرس حریف بود. ما هیچ ترسی از کره جنوبی نداشتیم. فقط کمی آگاهانه فکر کردیم که اگر در گروه دوم شویم، به جای کره به بنگلادش برمی خوریم و در مرحله بعدی با کره جنوبی بازی می کنیم. شاید هر مربی دیگری جای آقای کرانچار بود همین گونه فکر می کرد ولی به خاطر این مساله هجمه سنگینی علیه تیم ملی امید ایجاد کردند. بازیکنان فوتبال هر لحظه سرشان در گوشی تلفن همراه است و همه چیز را می بینند و این انتقاداتی که مطرح می شد، روحیه بازیکنان را واقعا خراب کرده بود.

    بازیکنان ما از نظر معنوی ــ روانی تخریب شدند. شما بروید و ببینید آیا رسانه های عربستانی هم به خاطر باخت تیم ارزش با تیم ملی ارزش چنین کاری کردند؟ گروه تیم ما بسیار سخت بود و با فشار زیادی ما بازی ها را انجام می دادیم ولی سر گروه افزایش کردیم. البته این را بدانید من مدیر تیم هستم ولی شما دیده اید کسی به خاطر پرسشها فنی از مدیر تیم انتقاد کند؟ ولی با این حال به خاطر این که به بازیکنانم و کادر فنی فشاری وارد نشود؛ مسئولیت همه چیز را قبول کردم و هیچ انتقادی را نسبت به حرف هایی که می زدند مطرح نکردم. ما واقعا مورد هجمه قرار گرفتیم و این هجمه کاملا ناعادلانه بود. کره جنوبی که ما را شکست داد، پنج بازیکن با تجربه حضور در جام جهانی را در اختیار داشت. من به خاطر همه این فشارها و تلاش هایی که بازیکنان و کادر فنی انجام دادند از آنها تقدیر می کنم. نقد خیلی خوب است ولی واقعا با تخریب فاصله زیادی دارد. من دست کسانی که نقد می کنند و به ما در راه موفقیت کمک می کنند را می فشارم ولی آنهایی که تخریب می کنند را نمی توان تحمل کرد.

    ناعادلانه ما را تخریب کردند/ اسدی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود ، استیلی

    * البته تیم درگیر حواشی هم بود نظیر اخراج محمد امین اسدی که شخصا این بازیکن را اخراج کردید.

    این بازیکن هم به اشتباه خود پی برده است ولی بعضی این عنوان را طور دیگری وانمود کردند. هنگامی که اسدی در صفحه شخصی خود رسما عذرخواهی می کند، نشان می دهد که او به اشتباه خود پی برده هست. بعضی راجع به این بازیکن حرف هایی می زدند که گویا ما ناعادلانه واکنش‌ها کرده ایم.

    * یکی دیگر از حواشی تیم ملی امید فیلم انتشار یافته از حضور بازیکنان در راهروی هتل بود که از شرایط تغذیه و البته برنگشتن به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقاد می کردند، راجع به این عنوان هم نظری دارید؟

    این فیلم مربوط به زمانی است که بازی ها تمام شده است بود. بعد از این که بازی ها تمام شد قرار بود برگردیم ولی به خاطر پرسشها پروازی تیم ما در چند گروه به پایتخت کشور عزیزمان ایران برگشت. در کل کاروان تیمی پیدا نمی کنید که گروه گروه بازگشته باشند. کمیته ملی المپیک آینده نگری نکرده بود که وقت بازگشتمان چه زمانی خواهد بود به همین خاطر بلیت نداشتیم. آن فیلمی هم که از بازیکنان انتشار یافته بود مربوط به سه روز بعد از اتمام بازی هایمان بود. البته شرایط غذایی را اندونزی بسیار سخت بود و ما زیاد اوقات بازیکنان را به فست فودها می بردیم تا غذا بخورند.

    * این تیم با وجود همه حواشی به المپیک افزایش می کند؟

    همه نشانه ما از آوردن آقای کرانچار ساختن تیمی جهت افزایش به المپیک بود. ما آینده نگری جهت تیم ملی انجام دادیم که در ۳۰ سال گذشته بی سابقه هست. آیا یادتان است چنین کاری جهت تیم کرده باشند که تیمی زیر ۲۱ سال آماده حضور در این مسابقه ها شود؟ خیلی ها این مساله را تخریب کردند. در حال حاضر وقت داریم و قطعا همه تلاشمان را خواهیم کرد که به المپیک افزایش کنیم.

    * آیا برنامه ای به فدراسیون فوتبال داده اید که بازی های دوستانه تان مشخص باشد و اگر تداخلی با برنامه تیم ملی بزرگسالان داشته باشد آیا تعاملی با آقای کارلوس کی روش خواهید داشت.

    بله. ما برنامه را به فدراسیون فوتبال داده ایم تا بازی های دوستانه مان طبق برنامه انجام شود و اگر در این راه تداخلی هم به تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم قطعا همکاری خواهیم کرد. البته شاید در این بین فقط امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود و بقیه در اختیار تیم ملی امید قرار خواهند داشت. همه ما زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و هدفمان موفقیت فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

    * آیا محمد امین اسدی این شانس را دارد که باز هم به تیم ملی دعوت شود؟

    بله. او این شانس را دارد و اگر قرار به دعوت باشد آقای کرانچار راجع به آن تصمیم گیری خواهد کرد.

    * پنج هفته از لیگ هجدهم گذشته هست. می خواهیم راجع به ارزیابی تان از لیگ هجدهم هم صحبت کنید؟ فکر می کنید شرایط کدام تیم ها نسبت به گذشته عوض کردن کرده است؟

    برخی از تیم ها شرایط ارزش بهتر شده است است و بعضی دیگر نیز شرایط ارزش همچون سابق هست. بعضی تیم ها هم با مشکلاتی مواجه شدند، به عنوان مثال پرسپولیس با در نظرگرفتن این که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به خاطر این که نتوانست بازیکن مدنظرش را جذب کند با مسئله روبرو هست. بعضی از کلوب ها هم که بازیکن تازه جذب کرده اند هنوز به هماهنگی مطلوبی دست نیافته و در این زمینه مشکلاتی دارند. پارس جنوبی جم یکی از این تیم هاست. فصل تازه جهت سپاهان امیر قلعه نویی را استخدام کرده است و بازیکنان جدیدی را نیز جذب کرده هست. فصل خوبی هست. در کل هر کدام از تیم ها نسبت به فصل گذشته شرایط متفاوتی دارند. هر تیمی نوسان کمتری داشته توانسته شرایط خوب فصل گذشته اش را تکرار کند. البته امسال تراکتورسازی به بخش شخصی واگذار شده است هست. در این بین بازیکنان تازه به همراه آقای توشاک به این تیم آمده اند و بنابراین نیازمند وقت هستند تا هماهنگی مطلوبی را به دست بیاورند. تعطیلاتی که در حال حاضر در لیگ ایجاد شده است است باعث می شود بعضی از تیم ها که هماهنگی خوبی ندارند بتوانند شرایط مطلوب تری را سپری کنند.

    * راجع به جوانگرایی در لیگ هم صحبت کنید؟ فکر می کنید کدام کلوب ها در فصل تازه در این امر موفق تر عمل کرده اند؟

    فوتبال رشته ای است که بازیکنان جوان در آن می توانند موثر باشند. جنگدگی و جوانی در این رشته بسیار حائز اهمیت هست. ما اگر در جام جهانی شرایط خوبی داشتیم، به خاطر همین عنوان هست. حالا هم که در تیم های پایه فدراسیون عملکرد خوبی دارد، بازیکنان مستعد راحت تر می توانند راه پیشرفت را طی کنند. اگر بخواهیم بهتر از این از جوانان استفاده کنیم باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا جوانان بهتر و راحت تر شکوفا شوند. کلوب ها هم نقش بی بدیلی در این زمینه دارند آیا که آنها می توانند با سرمایه گذاری روی جوانان باعث شوند بازیکنان جوان اخلاق حرفه ای و اصول حرفه ای را آموزش ببینند و در آینده به تیم ملی کمک کنند.

    * استقلال و پرسپولیس این روزها مسابقه حساسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارند، شرایط این دو تیم را در این مقطع چطور ارزیابی می کنید؟

    از ابتدا مشخص بود این دو تیم کار مشکل را پیش رو دارند. البته شرایط پرسپولیس خاص بود و استقلال هم اوضاع خودش را داشت. پرسپولیس با از دست دادن مهره هایی وحید امیری، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده شرایطش نسبت به قبل عوض کردن کرد. در حال حاضر نیز باید پذیریم شانس پرسپولیس نسبت به استقلال زیاد است چون پرسپولیس با یک گل برابر حریفش مغلوب شده است ولی استقلال در ورزشگاه آزادی سه گل دریافت کرده هست. ما نمی توانیم بگویم استقلال شانسی ندارد ولی این تیم کارش سخت شده است و باید حریفش را در قطر ۳ بر صفر شکست دهد. اگر واقعا ما می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم باید از قبل جهت حضور موفق در این مسابقه ها برنامه ریزی کنیم. از قبل می دانستیم با چه تیم هایی باید بازی کنیم. اگر بازی های آسیایی ما مهم است باید برنامه ریزی مشخص و درستی جهت این مسابقه های داشته باشیم.

    واژه های کلیدی: برنامه | فوتبال | مسابقه | فوتبالی | بازیکنان | برنامه ریزی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار